"Ya Allah, jadikanlah hamba Mu ini mencintai orang beriman dan jadikanlah orang yang beriman mencintaiku."

(HR Muslim)

13 April 2009

KaSiHKu ABaDi


Ku harap hanya keikhlasan
Dan ku rindukan keramahan
Aku inginkan kemesraan
Berkekalan berpanjangan...
Mengasihimu dikasihi
Menyayangimu disayangi
Merindui dan dirindui
Saling mengerti dihati
Biar hilang kabus diwajahku
Biar tenang resah didadaku
Terimalah serta kabulkan harapan ini
Moga impian kan dirahmati
Dipertemukan kebahagiaan hakiki
Susah dan senang sama harungi
Demi cinta ILAHI...


ThankS *dearie*, salu dukung orang bile saket. Especially masa saket belakang arituh, dukung orang sampai tingkat 3. Dah la orang ni duk tak diam kan, dukung pun nanges je. Nasib tak campak orang dari tingkat 3 tu kan. (*_*) Salu dukung bile orang pengsan merata-rata. Semoga *dearie* dimudahkan Allah dalam kehidupan, bahagia dunya akheerat. Walaupun orang bukan adek yang baek tapi orang tetap sayang abang N ancik, Eman sama... Walaupun orang salu gaduh dengan dia, tapi orang salu dan tetap sayang Eman. :)


Ya Allah,
Tatkala bahang mahsyar Mu menghangatkan kami, izinkan kami sama-sama berteduh. Tatkala mizan Mu teliti mengira, naungi kami di sana. Andai ku layak menapak di syurga Mu, ku pinta orang-orang yang ku sayang bersama-samaku. Ameen ya Rabbal alameen.

.:: With lots of *LoVe* ::.

Image Hosted by ImageShack.us

0 leaves:

aSkiNg sOuL

Feeling alone?
Innallahha ma’ana

Saw evil act?
Inni akhafullah

Wishing something?
Fa’iza ’azamta fatawakkal’alallah

Missing somebody?
Ma fi qalbi ghairullah.

... syukran ...

Free Hit Counter Syukran 'ala ziarah ^_~

Silent Home

Silent Home
Bila emosi mengunci hati, lalu lahirlah ayat-ayat sepi sebuah monologku merentasi perjalanan menuju Rabbi :)

  © Template Lar Doce Lar por Emporium Digital Graphics Jenny's Grandchild and Irene's Corner

TOPO