"Ya Allah, jadikanlah hamba Mu ini mencintai orang beriman dan jadikanlah orang yang beriman mencintaiku."

(HR Muslim)

29 September 2009

Gambar :)

Bismillahirrahmanirrahim :)


Alissa Qashrina, muah-muah (agaknye bunyi camni kot) :P

Syukran pada sahabat-sahabat semua, alhamdulillah ana tak warded lagi (sebab tak nak), hihihi. Semalam dah cucuk painkiller, insya Allah bertahan lagi untuk sehari dua. Layan gambar yer...

~ SaNaH HeLWa buat UMMI tersayang ~
. Semalam birthday ummi yang ke-48
. Semoga panjang umur
. Murah rezeki yang halal dan berkat
. Sihat tubuh badan
. Sihat untuk beribadah
. Senyum dan ceria (^_~)
. Jangan drift sokmo (^_^)


Ummi layan SMS :)


Ummi with Mak Teh


Selepas menyarung cincin pertunangan


Hantaran pihak lelaki (coklat) dan perempuan (putih)

2 leaves:

Mia-Ina 29 September 2009 at 18:27  

dh lama akak dok tunggu. Mana gambar cik shira ni...Yg bertunang tu sape pulak?

hepi besday to ur ummi k

ummu hanisah,  30 September 2009 at 09:26  

Mia-Ina :

Susah agaknya nak melihat gambar dik syirah disini :) Secara clue, muka dik syirah ni sekali macam arab, tengok sekali lagi dah macam hindustan pun ada juga. :D Bila tengok lama-lama, hehe macam melayu.

aSkiNg sOuL

Feeling alone?
Innallahha ma’ana

Saw evil act?
Inni akhafullah

Wishing something?
Fa’iza ’azamta fatawakkal’alallah

Missing somebody?
Ma fi qalbi ghairullah.

... syukran ...

Free Hit Counter Syukran 'ala ziarah ^_~

Silent Home

Silent Home
Bila emosi mengunci hati, lalu lahirlah ayat-ayat sepi sebuah monologku merentasi perjalanan menuju Rabbi :)

  © Template Lar Doce Lar por Emporium Digital Graphics Jenny's Grandchild and Irene's Corner

TOPO