"Ya Allah, jadikanlah hamba Mu ini mencintai orang beriman dan jadikanlah orang yang beriman mencintaiku."

(HR Muslim)
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers

08 May 2012

Promosi : Novel Gadis Berniqab

Bismillahirrahmanirrahim.

Assalamualaikum. Pernahkah anda membaca novel yang mempunyai nota kaki, hadis-hadisnya di sebutkan sumber ambilannya (takhrij). Insya-allah, novel ini cuba membawakan kelainan kepada kita semua. Itulah harapan saya. Agar mereka yang membaca dapat menambah ilmu mengenai Islam yang kita anuti. Dapatkan Novel Gadis Berniqab terbitan Pustaka Azhar di Pesta Buku Kuala Lumpur 27 April-6 mei 2012 MO1 dan MO2 Bilik Mawar, Ground Floor, PWTC Harga: RM 20 (tidak termasuk kos pos) Mahu tahu apa isinya, sila KLIK DI SINI.

Untuk pembelian terus daripada saya, prosedurnya ialah: Sila private messsage di FB saya; Nama, Alamat pos, no telefon, serta jumlah yang mahu dibeli. Jika di UIA, novel akan dihantar terus 'by hand', jika diluar, akan dihantar melalui pos laju. Insya-allah

Nota kaki : Saya tolong mempromosi, saya sendiri belum membacanya. Sekadar meraikan komen yang masuk ke dalam kantung (tetapi baru sempat saya melihatnya). Moga sesiapa yang berminat, boleh dapatkannya. -Insyirah

2 leaves:

Dhya Hidayah 12 May 2012 at 02:03  

Alhamdulillah, ana baru habis baca :)
byk input yg ana dpt, kak:)
seronok..

A m a l 12 June 2012 at 03:45  

berminat... Insya ALLAH, apabila sudah cukup duitnya, nak tempah satu :)

aSkiNg sOuL

Feeling alone?
Innallahha ma’ana

Saw evil act?
Inni akhafullah

Wishing something?
Fa’iza ’azamta fatawakkal’alallah

Missing somebody?
Ma fi qalbi ghairullah.

... syukran ...

Free Hit Counter Syukran 'ala ziarah ^_~

Silent Home

Silent Home
Bila emosi mengunci hati, lalu lahirlah ayat-ayat sepi sebuah monologku merentasi perjalanan menuju Rabbi :)

  © Template Lar Doce Lar por Emporium Digital Graphics Jenny's Grandchild and Irene's Corner

TOPO