"Ya Allah, jadikanlah hamba Mu ini mencintai orang beriman dan jadikanlah orang yang beriman mencintaiku."

(HR Muslim)
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers

18 November 2012

Habbah Baraka

Bismillahirrahmanirrahim.

Beberapa bulan lalu, seorang sahabat yang dikenali melalui facebook menawarkan untuk membeli Habbatus Sauda' dari Mesir untuk saya. Punya la seronok, tak tahu nak kata :)

Jazakillah Yan!

Baru-baru ni suami maklumkan sahabatnya dari Mesir pulang ke Malaysia membawa Habbatus Sauda' dengan SANGAT BANYAK! Macam nak melompat, sebab seronok. Alhamdulillah, dahulu teruk semput dan bila istiqamah dengan habbatus sauda' saya dah boleh berlari mengejar Amir Solihin. Hehe. Sebab tu suka sangat bila orang tawarkan nak belikan dari Mesir. Teringat dulu, beli habbatus sauda' yang masih biji, bland sampai lumat dan beli kapsul 'Halagel' masukkan serbuk habbatus sauda' tu. Jadi ketagih nak masukkan serbuk habbatus sauda', sampai berlumba-lumba nak capat sasaran sehari dapat masukkan serbuk habbatus sauda' sampai 1000 biji kapsul.

Bila ada habbatus sauda' yang berbentuk minyak dalam kapsul, legaaaa... Sebab saya tak sanggup nak minum minyak habbatus sauda' walaupun kesannya juga lebih terasa, jadinya kapsul sangat membantu.

Haritu Amir Solihin kena jangkitan kuman pada paru-paru, saya potongkan kapsul habbatus sauda' tu dan titiskan minyaknya dalam sudu, suap kepada Amir Solihin. Alhamdulillah, Allah sembuhkan.

Nak kongsikan kebaikan dengan sesiapa yang berhajat.

Saya mewakili suami saya (sebab blog saya :P) membantu sahabat suami saya untuk mengumpul dana bagi pembedahan anak sahabat suami yang sakit jantung. Habbatus sauda' yang sangat banyak ini dibawa dari Mesir oleh sahabat suami, kami hanya nak bantu jual je. Moga dapat membantu si kecil tersebut dan juga sesiapa yang berhajat.

Belian secara RUNCIT atau BORONG selagi STOK MASIH ADA.


Sekotak RM 10 (ada 24 kapsul)
Postage Semenanjung RM 6
Postage Sabah/Sarawak RM 9

Setiap belian 10 kotak, percuma 1 kotak.

Pesanan boleh dibuat melalui facebook saya atau suami.

Jazakallahu khairan katsira.

3 leaves:

nahwanz 26 November 2012 at 12:29  

assalamualaikum.

saya nak beli 5 kotak. saya tidak ada fb account. boleh pesan melalui email tak? apa details yang perlu dimaklumkan?

jazaakillahu khayran.

Insyirah 27 November 2012 at 10:44  

Wa'alaikumussalam.

email : niqobgirl[at]yahoo.com

nahwanz 3 December 2012 at 05:54  

assalamualaikum.
maaf, email saya masih belum direply.

aSkiNg sOuL

Feeling alone?
Innallahha ma’ana

Saw evil act?
Inni akhafullah

Wishing something?
Fa’iza ’azamta fatawakkal’alallah

Missing somebody?
Ma fi qalbi ghairullah.

... syukran ...

Free Hit Counter Syukran 'ala ziarah ^_~

Silent Home

Silent Home
Bila emosi mengunci hati, lalu lahirlah ayat-ayat sepi sebuah monologku merentasi perjalanan menuju Rabbi :)

  © Template Lar Doce Lar por Emporium Digital Graphics Jenny's Grandchild and Irene's Corner

TOPO